torsdag 21. mars 2013

Super Sandra

For øyeblikket har jeg ansatt min kjære søster som grafisk designer. Dette er min veldig rotette poster til gruppe prosjektet vårt! Jeg har nemlig sagt meg frivillig til å sette sammen våre skriblerier på tavla til å bli en fin infografisk presentasjon. Så jeg fant ut vi trengte profesjonell hjelp!
I dag, før vi fikk utdelt dette prosjektet, hadde vi Panel Discussion og presentasjon på vår forrige oppgave i sosiale barrier til climate change. 5 lærere var med på diskusjonen, og jeg hadde oppgaven som facilitator. Siden gruppearbeidet gikk dårligere enn noensinne, så gikk det overraskende bra og vi fikk bare gode tilbakemeldinger!Så nå får vi se hvordan det går på denne oppgaven der vi har rollespill og står på en climate change messe der det går tilfeldige folk forbi som vi skal snakke med om vår poster. Vi skal være forskere innen området, og lærerene våre skal late som de er forskjellige interesserte personer. Veldig praktisk slik! Gøy blir det også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar