tirsdag 5. mars 2013

Sunshine Coast Council

Nå har jeg jobbet i 2 uker på Sunshine Coast Council med en dame som heter Sonia som mentor på Environmental Initiative and Climate Change Department. Det åpne kontor landskapet rommer over femti ansatte, som jobber med forskjellige prosjekter for å forbedre, informere og promotere regionen med alt som har å gjøre med miljø og utbygging. Personlig har jeg fått i oppgave å bearbeide tre prosjekter: Carbon Footprint Measure, Carbon Emissions Management Plan og Neutral Carbon Emissions Scheme and Offsets. Siden jeg ikke har gjort dette før, så er det veldig mye å gjøre samtidig som det er veldig lærerikt. Selv om jeg føler presset er det veldig kjekt, og jeg får gode tilbakemeldinger fra Sonia. Jeg jobber helt for meg selv på dette, og det blir ikke så mye hjelp å få, så halve tiden bruker jeg på å gjøre research og finne de beste metodene som er blitt brukt før. Tror det blir litt slik i ny jobb, der man er litt usikker og ikke helt vet hva som kreves.

I dag hadde vi Heap Day på kontoret, med felles Afternoon Tea i en time med mat og prat. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar