tirsdag 26. mars 2013

En dårlig dag

 Everyone wants to live on top of the mountain, but all the happiness and growth occurs while your climbing it!
 Sanna, Amelia, meg og Tom på morgentrim på mount Coolum.
Alle dager kan ikke være like bra, samme hvor fint været er, hvor gode karakterer man får eller hvor mange fine ting man har. Av og til er man rett og slett bare i skikkelig negativt humør. I går hadde jeg en ganske stygg overtrakk, og jeg har nesten ikke fått sove i natt. Men i morges så tenkte jeg at jeg kunne gå det av meg og dro på fjelltur alikevel. Det skulle jeg ikke gjort. Jeg klarer nesten ikke gå på foten nå, og har surmulet i hele dag. Og så går det noen timer og det begynner å bli mørkt, å så innser jeg hvor tullette det er å tenke slik. Hvorfor så negativ Elisa? Det er rart hvordan man mister perspektiv når små uventede ting skjer, og man må endre planene sine en smule. Så nå har jeg tatt meg selv i nakken og innsett at ting skjer og livet går videre. Så jeg brukt energien min på lekser og jobb isteden, og jaggu kom smilet og energien tilbake. Så jeg fikk kanskje ikke brukt dagen min slik jeg ville, men det kommer en ny dag i morgen, og da skal jeg våkne opp på riktig fot, den høyre!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar