onsdag 13. mars 2013

Put your name on it

I går leverte jeg inn en ferdig prosjekt proposal på Sunshine Coast Council. Deretter hadde jeg møte med Sonia om jobben jeg hadde gjort. Det var ei veldig glad jente som gikk ut av det møtet. Jeg fikk beskjed om å signere med navnet mitt for Sonia ville presentere planen for avdelingen akkurat slik jeg hadde laget den. Så tipset hun meg om å legge prosjektet ved arbeidssøknader for å vise til det arbeidet jeg har gjort. Jippi! Så kjekt å begynne det profesjonelle arbeidslivet mitt så bra! Jeg er super stolt! Det gir også ekstra motivasjon til skolen! I dag fikk jeg også en forespørsel fra en av lærerene mine om å komme inn i en forelesning neste uke og fortelle om en av oppgavene jeg har gjort tidligere samt å fortelle om internshipet mitt! Ingen ting er bedre enn ros eller hva?

Det er ikke så lett som ung å finne ut hva man vil. Ei heller velge mellom det man vil og det man bør. Jeg tror man må finne en gylden middelvei og hva man synes er viktig for seg selv med støtte fra de man er glad i. Jeg er utrolig heldig og takknemlig for de mulighetene jeg har fått! Det har kanskje gått litt i rykk og napp mellom hva jeg har hatt lyst til; militæret, økonomisk journalistikk, markedsføring, organisasjonsledelse og utvikling..Tromsø, Oslo, Ålesund, Hawaii, Australia... Jeg blir nok aldri helt utlært noensinne. Men det spørs om det blir noen flere mastergrader på noen år...Kanskje en doktorgrad neste gang......men det får vente et tiår..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar