onsdag 20. juni 2012

Studieforskningstur

I dag forlot jeg huset før det ble lyst. Sekken var pakket etter utdelt liste og forberedelsene gjorde sitt til at jeg var super gira. På skolen sto egyptiske Abdul og brasilianske Marcela klar, og vi kjørte opp til Maroochy Wetlands Sanctuary. Vi brukte hele dagen på å studere området. Dyre-, plante- og fiskeliv. Jeg har aldri lært så masse på en dag før. Vi så både menneskelig påvirkning som urbanisering og forurensning fra hushold og jordbruk, og klimaforandringer som oversvømmelse og hav nivå stigning. Etter det hadde vi lunsj i Mudjimba og så dro vi videre til kysten for å se elvemunningen der vannet fra området renner ut. Resten av dagen har vi brukt til å skrive oppgaven og powerpointen vi skal bruke i eksamens presentasjonen på fredag. Jeg er på gruppe med en australsk gutt som heter Justin. Deretter får vi ny oppgave som vi skal ha i diskusjonsforum eksamen på lørdag.....Busy busy!!! Så nå er klokka snart 11 og jeg skal sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar