tirsdag 19. juni 2012

Studentliv

2 av 12 dager på skolen er nå unnagjort og jeg stortrives selv om det er en del å gjøre. Den første oppgaven min gikk veldig fint og jeg føler jeg forstår det meste. I morgen skal vi på field trip ut i naturen med kikkert, kamera, observasjonspapirer og masse gærne forskere. Det blir super gøy. Vi skal nemlig se hva urbanisering, forurensning og klima forandringer gjør med næringskjeden og hydrologien der salt vann møter fersk vann. Og på fredag skal vi fremføre oppgaven vår for klassen. På lørdag skal vi ha eksamen som et diskusjonsforum der forskerne, elevene og lærerne sitter i et panel som vi skal lede. Det blir skummelt. Neste uke har jeg nytt intensivkurs i Environmental and Sustainable Evaluation. Så det blir noen travle dager frem til feiren med Stian.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar