søndag 3. juni 2012

King´s Cup

På fredag var det nasjonal helligdag og det årlige hesteveddeløpet går av stabelen. Det handler nok kanskje om å tippe riktig hest og vinne penger, men for oss jentene ble fokusen lagt på litt andre ting; Nemlig antrekket! Det er vanlig å gå litt tilbake i tiden, bruke hatt eller annet hodepryd, og se så kongelig ut som mulig.
For meg ble hatten det viktigste. Jeg var så heldig å finne kveldens største hatt på en brukt butikk nede i byen som jeg falt jeg helt pladask. Så resten av jenta ble tilpasset hatten...Det ble heldigvis suksess, for jeg, sammen med ca 100 andre, ble plukket ut til å være med i konkurranse om antrekk. Man hadde mulighet til å vinne hele 2500 dollar (15000 kr), så det var ikke så vanskelig å si ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar