tirsdag 5. juni 2012

Den store flyttedagen

I dag flytter jeg ned på stranden. Det blir rart å flytte fra alle vennene mine som bor her på UniCentral, selv om de fleste av de internasjonale studentene bare er her i ett semester. Det blir ikke så mange jeg har vært sammen med i år som blir her etter sommeren. Litt trist, men slik er det internasjonale studentlivet. Heldigvis så har jeg Amelia her hele Australia oppholdet mitt, og Kat, Jess og Alison som er Australske tar hele graden sin her. Stine skulle komme i morgen å være hos meg i helgen, men hun er blitt syk midt oppi den siste eksamensoppgaven sin, så det spørs om hun blir ferdig i tide. Jeg har nå pakket alle tingene mine klar for flytting. Det blir gøy å lage til et nytt rom. Det eneste som er på rommet der nå er skapplass og ei dobbelseng. Planen min er å dra å handle en stol og litt småting så det blir koselig. Jeg var der nede i går med sykkelen min. Stua og kjøkkenet der er kjempestort og vi har stor tv og 2 kjøleskap så det blir mye bedre plass enn her jeg bor nå. Tvi tvi!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar