mandag 11. juni 2012

Forandring fryder for både meg og familien Lange-Walderhaug

Fantastisk kjekt å bo så nært stranden. Jeg stortrives her og føler meg virkelig hjemme. I helgen har jeg hatt besøk av Stine, og vi har funnet på mye kjekt selv om været har vært veldig dårlig. På lørdag laget vi taco sammen med Amelia og så besøkte vi Rachel, min nye roomie, på bar og restauranten der hun jobber. Der er det live lokalt band og alltid mye folk. På søndag var vi på kino midt på dagen, så lærte jeg Stine å hekle luer og så film på kvelden. Ellers har jeg ventet spent på telefon hjemmefra hele helgen. Og på søndag fikk jeg endelig den lykkelige beskjeden om at lille Erik var kommet til verden, og det sto bra til med både Linn og lille bollisen. Tenk, nå er jeg dobbeltante!! Det blir en stund til jeg får se søtingen, men jeg har smurt meg med tålmodighetskrem. Gleder meg iallefall til mange fine stunder fremover sammen med Erik og resten av familien. Har dere noensinne sett noe så nydelig! Gratulerer til mamma Linn og Pappa Axel. Jeg var på joggetur i går morges fra Alexandra Beach og til enden av Mooloolaba beach. Ute på piren av det store bølger og mye vind. Jeg skriver nå på førkurs oppgaven min til neste uke. Den handler om elveavløp og kystlinjen ved Tijuana i California som er truet av klima forandring og urbanisering som påvirker økosystemet i vannet. Over 24 plante og dyre arter er nær utryddelse, og rastaurering må i gang for å redde området. Jeg skal prøve å ta noen bilder av leiligheten for dere. Her er veldig koselig, og jeg har laget til rommet mitt veldig fint.

1 kommentar:

  1. Gratulerer igjen som tante kjære Flis!! også så søt lille Erik var da :) Han ligner på pappen din syns jeg :) Godt dere klarer å kose dere selvom det er dårlig vær :)

    SvarSlett