onsdag 25. april 2012

På lesesalen

De siste dagene har jeg skrevet oppgave på lesesalen. Jeg synes det er litt vanskelig og finner lite bakgrunnsinformasjon på nettet, så jeg har bladd gjennom de fleste bøkene de har på biblioteket for å finne nok ressurser til oppgaven min. Etter denne oppgaven har jeg ikke forelesning igjen før 18 Juni, men siden Stian kommer på besøk i begynnelsen av Juli så skal jeg prøve å gjøre så mye jeg kan de neste ukene, slik at jeg ikke har så mye skolearbeid og kan kose meg sammen med han.
Nettene er kaldere nå enn de var de siste ukene, selv om det er veldig fin sol på dagen. Det går mot vinter, noe som kan tilsvare sommeren i Ålesund, bare mindre regn. Ellers har hodet sluttet å klø, og forhåpentligvis er lusene borte. Jeg skal ta ny dødningskur om noen dager for å være helt sikker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar