tirsdag 3. april 2012

Gardners Falls

I går dro jeg sammen med en internasjonal gjeng fra UniCentral på tur til regnskogen. Gardners Falls er et fossefall i regnskogen en time unna der jeg bor og vi gikk et stykke gjennom skogen før vi kom frem. Jeg fikk litt sjokk da jeg hoppet fra 8 meter og ned i det iskalde vannet, men jeg ble fort varm igjen, for det har sluttet å regne de siste dagene. Naturen var helt vidunderlig. Urørt og idyllisk.




I dag har jeg skrevet 1200 ord på oppgaven min som handler om verdensarven Geiranger. Målet mitt for dagen var 500 ord og jeg er veldig fornøyd. Steele, roomisen min, har bursdag i dag. Siden jeg laget kake forrige gang det var bursdag i leiligheten kan jeg ikke gjøre forskjell. Ønsket hans er sjokoladekake, og jeg har noen venninner som kommer på besøk for å hjelpe meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar