mandag 23. april 2012

En lusen dag

Den gode nyheten er at jeg har funnet ut hvorfor jeg har klødd sånn i hodet i det siste. Den dårlige er at jeg fant ut at jeg har hodelus. Jeg våknet i går morges og så meg selv i speilet og fant to små insekter i håret mitt. Etterhvert når jeg fant ut hva det var, spurt-syklet jeg rett til apoteket og kjøpte diverse lus-fjerningsprodukter for 800 kr. Jeg tror ikke man finner ut hvor gode venner man har før man får lus. Venninnene mine Camilla, Agnes og Amelia har brukt mange timer av mandagen sin på å fjerne lus og egg fra hodebunnen min. Det var litt av en jobb, håret mitt er et eldorado for lus og hvert hårstrå har blitt snudd opp ned. Så akkurat nå ser håret mitt ut som et kråkereir, jaja så lenge det ikke er et lusereir så er jeg glad. Alt av sengetøy, hodeplagg og klær har også fått seg en vask. Jeg har også gitt beskjed til alle vennene mine og sendt e-mail til UniCentral kontoret. Kan tenke meg det blir Texas når folk får høre det. Ganske morsomt siden jeg blir kalt The Mermaid her. Nå blir jeg nok kalt "The Mermaid with Lice" eller E"lice"a ;) he he

2 kommentarer:

  1. Sympatiklør i hodet... Ikke send noe i posten til oss med det første:)

    SvarSlett