tirsdag 17. april 2012

Lattermild bakst

På søndag leverte jeg inn den første store individuelle oppgaven min på skolen. Jeg skulle bare ha 2000 ord, men det ble 5000, så jeg fikset det ved å ha veldig mange tabeller og figurer. Det er faktisk første gang jeg har hatt det luksus problemet. Så i går tok jeg det med ro før jeg i dag begynte på den neste oppgaven min som skal leveres om to uker. Den er definitivt mye mindre interessant, og dermed er det også litt vanskeligere å finne motivasjon til å sette seg inn i den. Men jeg satt noen timer på biblioteket i dag, før jeg fikk litt dataproblemer og dro hjem å vasket leiligheten min istedenfor....

I kveld har jeg, Camilla og Agnes hatt det utrolig morsomt. Vi skulle nemlig lage kringler. Og for det første så brukte vi self-rising flour (eller self-growing flower som jeg sa da jeg skulle forklare roomisen min hva jeg mente, og har blitt mobba for det etterpå) som gjorde at de hevet noe helt enormt. For det andre så ble det ikke helt den originale kringle-formen på baksten. Bildene taler for seg...Men jentekvelden ble en suksess.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar