tirsdag 6. november 2012

Melbourne Cup Races i Caloundra

I går tok jeg med meg krølltang og antrekk til UniCentral tidlig på morgenen for å ha jentevorspiel med Gjøre-seg-klar-til-the-races-studio sammen med venninnene mine. Der var det fullt liv allerede klokka ni med gratis pannekake frokost på The Pavilion. Jentene sto i kø for å bli laget til på håret og sminket en etter en på badet til Jess. Det ble mange fine jenter etterhvert. Jeg hadde på meg en kjolen som jeg kjøpte da jeg var i Byron sammen med Stian, og hatten min fra Vintage butikken var selvfølgelig på.
Alison, jeg og Jess
Jess, Alison, jeg og Kat
Jeg og Amelia
Jess har vondt i beina
Jeg tok ikke med meg kameraet mitt til Hesteveddeløpet, så jeg har ikke så mange bilder derfra.
Sanna veddet 2 dollar på en hest som het Green Moon og vant 22 dollar. Ellers var det ikke så mange jeg kjenner som vant. Selv er jeg ikke helt den store gambleren og var mest interessert i å se på hestene, og de mange lekre antrekkene. Både gamle og unge hadde pyntet seg, og det var mange som så helt fantastiske ut.
Så jeg stjal et par her fra arrangøren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar