søndag 7. oktober 2012

Oktoberfest

I helgen var jeg på grilling og oktober fest til de Kanadiske venninnene til Rachel, roomisen min. Alle kledde seg opp i teams, og vi hadde olympiske oktoberleker. Jeg, Sanna og Sofia var hippier, og Rachel og jentene var tyske oktoberfest vertinner. Hadde en fin dag på plena utenfor huset deres. Jeg og Marika fra Australia.
Sanna, Sofia og meg.
Rachel og en frontfager venninne.
I dag jobber jeg med gruppeoppgave innlevering i Climate Change Mitigation. De andre på gruppen min er ikke så aktive og jeg måtte ta ansvar å fordele arbeid og slikt forrige uke. Så etter klassen i morgen skal vi ha gruppemøte og sette de forskjellige delene sammen. Jeg jobber med transport og agriculture, og skriver om hvordan man kan redusere forurensning fra disse sektorene i Australia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar