mandag 29. oktober 2012

Australia uka mi

På torsdag dro jeg på besøk til Amelia på uni-central. Det ble en koselig kveld med middag, vin og jenteprat. Kjekt å møte noen gamle venner fra da jeg bodde der også.
Store bølger i Alex for tiden. En morgen når jeg skulle på joggetur så jeg mer enn 300 surfere i vannet og de største bølgene her så langt.
Har funnet meg en kjempefin treningsplass utendørs på joggeturen min. Kjekt å trene litt styrke innimellom også, siden jeg er så svak.
Nydelig vær i Mooloolaba.
Nå gruer jeg meg veldig til i morgen, for jeg har min første ordentlige eksamen her i Australia. Den teller bare 20 % i det ene faget mitt, men det er så mye å huske at jeg føler jeg ikke kan nok til å gjøre det bra...huff, får bare si tvi tvi. I morgen det ekstra tidlig morgentrim, og så skal jeg sette meg på skole biblioteket å nipugge alle Greenhouse Gases og alle modellene jeg tror jeg får på eksamen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar