tirsdag 30. oktober 2012

Eksamen

I går hadde jeg eksamen med 50 % multiple choice og 50 % essay. Det gikk sånn midt på treet. Siden jeg ikke er så flink i økonomi har jeg nipugget alle environmental economics modellene, samt alle Greenhouse gasses og følte jeg hadde ganske god kontroll. Dessverre så spurte de et par spørsmål som jeg ikke viste helt svaret på, men alt i alt så gikk det helt greit. Heldigvis så teller eksamen bare 20 %, og siden jeg fikk en HD på Alge Biofuel opgaven min som teller 40 % så ligger jeg ganske bra an.
HD er beste karakter. Vi får se hvordan det gikk på gruppeoppgaven som vi leverte en dag for sent. Læreren min sa at de som leverte litt for sent ikke ble trukket i karakter fordi dette er en av de tingene som ofte skjer med gruppeoppgaver. Så det var jo veldig bra.
Så nå har jeg bare 4 essays og 2 muntlige oppgaver igjen. November blir et hardkjør. Så er det jul!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar