tirsdag 23. oktober 2012

Lille petter edderkopp

Siden det begynner å bli sommer her i Australia, begynner edderkoppene å søke ly i husene våre. Så på mandag våknet jeg opp med en merkelig blemme på lippa. Utover dagen ble blemma større og større og fylte seg opp med blod. Jeg var utrolig usikker på hva det var, jeg tenkte at jeg kanskje hadde bete meg selv i søvnet eller at jeg reagerte på den indiske maten jeg spiste dagen før. Men litt senere våknet Rachel opp med et stort insekt bitt på leggen. Fordi det klødde sånn og blemmen bare ble større og større dro hun på legen. Hun kom tilbake med antibiotika og svar om at det var et edderkopp bitt.
Jeg vet ikke helt om blemma mi faktisk var et edderkoppbitt, men jeg har brukt samme kremmer som Rachel og den er nå blitt mye bedre og hevelsen er gått ned. Rachel derimot blir bare verre og verre, og hun må nok tilbake til legen i dag å få sjekket det igjen. Så vi har hatt litt av et horror show her ;)
Insektene her i Australia er ingenting å spøke med i allefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar