søndag 5. august 2012

Ferie :)

Jeg og Stian storkoset oss i ferien ilag. Det var trist aa si hade til han i et halvt aar til. Men jeg foeler at vi brukte tiden vi hadde sammen bra, og jeg fikk vist han det jeg ville av Australia og kanskje enda litt til. Naa har jeg begynt paa igjen paa skolen, og har begynt paa min foerste oppgave. Ellers blir det mest skolepress i oktober og november, naar jeg har to intensivkurs og en masterthesis i marine research project. Ellers har det vaert skyfritt i en uke, og det er over 20 grader hver dag. Men natten har vaert de kaldeste paa 20 aar med ned til 4 grader. Jeg sitter naa aa skriver CV. Tenkte jeg skulle finne meg en liten jobb ved siden av studiene. Alltid greit med litt ekstra penger. Jeg haaper paa aa faa jobb med klaer eller sportsutstyr, siden jeg har mye erfaring med det. Jeg skal paa billabong butikken paa kjoepesenteret i morgen aa snakke med sjefen der og levere CV. Tvi tvi!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar