torsdag 9. august 2012

Alexandra beachtime :)

Alex Headlands beach er virkelig plassen aa vaere naar det er sol! Det har vaert straalende sol i to uker, og i kveld var vi ute aa gikk tur i moerket uten genser! Det begynner aa bli vaar! Blir deilig aa pakke ned ytterjakke, bukser og toefler. Vi ser ogsaa tydelig at det begynner aa bli flere turister i omraadet og cafeene fylles fort opp. I morgen fredag skal jeg til Brisbane paa innflyttingsfest til Stine. Hun har faatt nye roomies og leilighet og det blir koselig aa se den. I gaar var jeg noedt til aa gaa paa tannlegen, etter ei lang natt med forferdelig tannverk. Visste virkelig ikke at det gikk an aa ha saa vondt paa grunn av en liten tann. Tannlegen sa foerst at tanna ikke kunne reddes fordi den var sprukket. Men den fantastiske lille asiatiske tannlegen klarte heldigvis aa redde den etter en time i tannlegestolen. Det vistes dessverre veldig godt paa regningen, men det maatte vel til. Saa naa er jeg paa pencilin kur og skal tilbake aa fikse litt ekstra neste uke.
Rachel og jeg var paa Stand Up Paddle i Maroochydore Rivermouth. Siden SUP kommer fra Hawaii var jeg ganske dreven fra foer, og holdt meg toerr, men Rachel falt et par ganger. Gjett om vi var skeptisk etterpaa naar et eldre par kom bort aa sa at det var hai i elva. he he!! Men de er visstnok ikke farlige.
Det har blitt tradisjon med Solnedgangs ol paa Alex Wall og se paa surfen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar