mandag 8. april 2013

Hva skjera?

Jeg har søkt på sikkert 20 forskjellige jobber siden før jul! Jobber relatert direkte til klimaendringer som jeg kunne tenke meg, både i Norge og utenlands. Noen av de har kanskje vært å sikte litt høyt, men jeg tenker at det er vel likevel okay å søke litt ekstra enn litt for lite. Problemet er bare at jeg ALDRI har fått noe svar tilbake. Jeg har sendte epost etter epost for å få et svar, men jeg hører aldri noe. Hva er det som skjer? Jeg tror nesten at jeg gir opp. Jeg har virkelig ikke lyst å ende opp med å sitte uten jobb hjemme i Ålesund i full fortvilelse mens jeg bor hjemme hos mamma og pappa. Og jeg som trodde jeg var relativt ok på papiret, i det minste ok nok til å få svaret nei, så jeg iallefall vet at det er noen som leser søknaden min! Eller at jeg i det minste kunne få tilbudt å komme på et jobbintervju. Vet ikke helt hva det er jeg gjør feil. Tips taes imot med takknemlighet!!
Så nå har jeg søkt på 3 nye jobber, blant annet sommerjobb i SINTEF. Kryss alle fingrer og tær for at noe skjer snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar