onsdag 22. februar 2012

Regnstorm!!!

Nå har det regnet i tre dager og jeg begynner å bli sånn passe lei. Jeg har nemlig ingen paraply eller noen regntette klær. I går skulle vi ut å kjøre, men vi måtte snu for det var så mye vann i gatene at vi var redd for at bilen skulle drukne. Så nå sitter jeg på rommet mitt å leser climate and hydrology. Veldig interessant å lese om ekstrem vær og menneskelig påvirkning når jeg sitter midt oppi ekstrem været selv. Ellers holder to kompiser på med en underskrifts kampanje på UniCentral for å få et resirkuleringsprogram her. Jeg synes det er helt forferdelig å kaste flasker, papp og alt annet "søppel" i samme avfallsdunk, når det er så mange muligheter for gjenbruk og resirkulering. Vi snakker også om å lage en "flash mob" på Uni for å promotere fokusen på avfall og resirkulering på skolen. Vi får se hva vi får til. Amelia har vært med i barne sirkus siden hun var liten og vært med på Australia´s got talent, så vi skal få med en gjeng å begynne å øve. Alt for en god sak.
Her lærer jeg Ørjan å hekle.

Bassenget vårt.

Stine De Lange Kobberstad kom på besøk i helgen. Hun studerer i Brisbane og jeg har kjent henne side vi var liten, for mødrene våre er venninner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar