mandag 27. mai 2013

På søndagsmarked

 I går var vi 5 jenter som solgte ting på søndagsmarket i Maroochydore. Jeg hadde et par vesker, noen hekla luer, litt klær og småtteri å selge, mens to av de Australske jentene praktisk talt solgte hele klesskapene sine. Jeg hadde noen sommerklær som kommer helt fra Hawaii som jeg ikke tar med meg hjem til Norge, så de tingene som Sandra og Amelia ikke ville ha tok jeg med hit.

 Jeg solgte også noen av mine heklaluer, sykkelhjelmen min (som jeg fikk gratis på butikken fordi det er påbudt i Australia) og den gamle våtdrakta jeg kjøpte for 8 dollar på frelsesarmeen. Sistnevnte fikk jeg dessverre ikke solgt, og går nok tilbake til frelsesarmeen gitt.

 Denne capsen har reist fra Hawaii, Brasil, Norge og til Australia for å finne sin nye eier!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar