onsdag 20. februar 2013

Første in class skoledag

Mandag klokken åtte begynner første forelesningen min i Climate Change Adaptation, og jeg fikk akkurat vite at jeg skal ha Kate som foreleser! Det er hun som har hjulpet meg med internshipet og jeg har hatt henne i 3 fag før. Jeg synes hun er veldig inspirerende og gleder meg! Det har så mye å si å ha gode lærere som fokuserer på det praktiske! Ellers begynner også internshipet mitt på tirsdag og onsdag, og så har jeg environmental economics på torsdager! Ellers har vi hatt en stor rengjøring i leiligheta her, og vi er på utkikk etter en ny roommate! I går var jeg og Sanna på scandinavisk middag og kino kveld. Vi så zero dark thirty som baserer seg på hvordan de fanget Osama Bin Laden. Veldig realistisk og anti hollywood film som varte i hele 3 timer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar