tirsdag 22. mai 2012

Yogawoman og ørebetennelse

I forrige uke fant jeg ut at yoga er fantastisk. Jeg har aldri vært på yoga før og var egentlig veldig negativ til det. Jeg gikk på ballett når jeg var liten, men fant fort ut at jeg var flinkere i ballidrett og sport. Men yoga falt jeg helt pladask for, selv om jeg ikke er så bøyelig og tøyelig. Det var bare så utrolig avbalanserende. Det hele handler mye om pusterytme og å tømme hodet for negative tanker. I tillegg blir man utrolig svett og får styrket hele kroppen. Hele yogaklassen ble invitert på en innsamlingsaksjons kveld hjemme hos Yoga lærerinnen. Så jeg dro sammen med en gjeng og vi så en motivasjons video mens vi spiste fingermat og drakk Champagne.
Fra søndag til onsdag har jeg lagt i senga mi med feber, forkjølelse og ørebetennelse. Været har skiftet veldig, og husene her er veldig kalde for de har ingen isolasjon. I går fikk jeg brunost, sjokolade og noen klær hjemmefra i posten av mamma og pappa, så jeg har akkurat bakt kringler. Det blir spennende å se hva de internasjonale vennene min synes om kringler med brunost!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar